Miga czerwona kontrolka oleju i pomarańczowa świec żarowych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • musart
    Classic
    • 2010
    • 1

    Miga czerwona kontrolka oleju i pomarańczowa świec żarowych

    shok, 100% racji !!!
    Nienormalnym jest aby to klient miał sie torszyczyć o informacje na temat produktu i zmian w nim zachodzacych. To sprzedawca MA OBOWIAZEK poinformowac klienta o zaistniałych zmianach. Co wiecej obowiązek ten wynika z przepisów powszechnie obowiązujacego prawa !!
    Klient absolutnie nie ma obowiązku sledzenia dokonywanych zmian w produkcie, lub usłudze którą zamówił !!! Co wiecej klient ma prawo TOTALNIE NIE ZNAĆ się na zamówionym produkcie, lub usłudze !!! Kupując u dealera samochód kupujemy go u osoby prowadzacej działalnośc gospodarczą i zgodnie z polskim prawem taka osoba traktowana jest jako fachowiec w danej dziedzinie i to na niej spoczywa ciężar wyjasnienia cech produktu i ewentulanych zmian do niego wprowadzonych !!
    Tak wiec mówienie, że to wina klienta, bo on powinien wiedziec co zamówieł i jakie w miedzyczasie zaszły w danym produkcie zmiany jest totalnym nieporozumieniem i obnoszeniem sie nie tylko z nieznajomościa prawa ale także KULTURY !!!
  • mazos
    Classic
    • 2008
    • 2

    #2
    Miga czerwona kontrolka oleju i pomarańczowa świec żarowych

    Witam,

    Posiadam Octavie II 1,9TDI 105KM (Modyfikacja na 137KM) BXE. Przy temperaturze ok 30oC na zewnątrz i przejechaniu ze stałą prędkością ok 140km/h kilkunastu kilometrów (poniżej 120km/h błąd nie występuje) wywala błędy i silnik przełącza się w tryb serwisowy. Z takiej sytuacji wyświetlają się i migają: czerwona kontrolka oleju i żółta świec żarowych. Po zatrzymaniu się i ponownym odpaleniu błąd znika, ale ponownie się zapala podczas jazdy ok 140km/h. Jeśli jadę z prędkością 100-120km.h błąd nie występuje, podobnie jak na zewnątrz jest chłodno ok 20oC nie ma problemu i moge śmigac szybciej. Może ktoś spotkał się z taką sytuacją. Jutro jadę do ASO i nie chce żeby mnie naciągneli, bo w temacie mechaniki samochodowej jestem laikiem.

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      sądzę, że nadmiernie wzrasta temperatura oliwy i tryb serwisowy się załącza. tylko :?: dlaczego :?:

      [ Dodano: Pon 19 Lip, 10 14:52 ]
      generalnie problem ze smarowaniem
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • rss
        L&K
        • 2009
        • 1098

        #4
        sprawdz w ASO cisnienie oleju PRZED i PO wymianie.
        jesli masz kilkuletni olej (nawet jesli to jest Long Life czy inny wynalazek)
        to mogl on juz zrobic sie sporo rzadszy.

        pomiar cisnienia oleju da sporo informacji nt kondycji pompy olejowej i samego silnika.
        kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
        _________________________________________
        Do sprzedania:
        komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
        zaciski do hamulcow 280mm.

        Komentarz

        • mazos
          Classic
          • 2008
          • 2

          #5
          Problem w tym, że olej (EDGE 5W30) nie jest stary. Mam na nim przejechane od lutego (wymiana ASO) dopiero ok 15 tyś. Nie wiem, czy to zbieg okoliczności, ale problemy rozpoczęły się jakiś czas po przeglądzie w ASO.

          Komentarz

          • rss
            L&K
            • 2009
            • 1098

            #6
            na temat ASO mozna dlugo, a i tak skonczy sie to brzydkimi wyrazami ...
            przycisnij ich o pomiar cisnienia oleju - jak znam zycie akurat jak przyjedziesz to beda akurat mieli niesprawny albo komus pozyczyli .... 15.000 to nie tak malo dla oleju swoja droga, moze byc tak ze wymienisz olej i problem zniknie.
            kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
            _________________________________________
            Do sprzedania:
            komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
            zaciski do hamulcow 280mm.

            Komentarz

            Pracuję...