shok, 100% racji !!!
Nienormalnym jest aby to klient miał sie torszyczyć o informacje na temat produktu i zmian w nim zachodzacych. To sprzedawca MA OBOWIAZEK poinformowac klienta o zaistniałych zmianach. Co wiecej obowiązek ten wynika z przepisów powszechnie obowiązujacego prawa !!
Klient absolutnie nie ma obowiązku sledzenia dokonywanych zmian w produkcie, lub usłudze którą zamówił !!! Co wiecej klient ma prawo TOTALNIE NIE ZNAĆ się na zamówionym produkcie, lub usłudze !!! Kupując u dealera samochód kupujemy go u osoby prowadzacej działalnośc gospodarczą i zgodnie z polskim prawem taka osoba traktowana jest jako fachowiec w danej dziedzinie i to na niej spoczywa ciężar wyjasnienia cech produktu i ewentulanych zmian do niego wprowadzonych !!
Tak wiec mówienie, że to wina klienta, bo on powinien wiedziec co zamówieł i jakie w miedzyczasie zaszły w danym produkcie zmiany jest totalnym nieporozumieniem i obnoszeniem sie nie tylko z nieznajomościa prawa ale także KULTURY !!!
Nienormalnym jest aby to klient miał sie torszyczyć o informacje na temat produktu i zmian w nim zachodzacych. To sprzedawca MA OBOWIAZEK poinformowac klienta o zaistniałych zmianach. Co wiecej obowiązek ten wynika z przepisów powszechnie obowiązujacego prawa !!
Klient absolutnie nie ma obowiązku sledzenia dokonywanych zmian w produkcie, lub usłudze którą zamówił !!! Co wiecej klient ma prawo TOTALNIE NIE ZNAĆ się na zamówionym produkcie, lub usłudze !!! Kupując u dealera samochód kupujemy go u osoby prowadzacej działalnośc gospodarczą i zgodnie z polskim prawem taka osoba traktowana jest jako fachowiec w danej dziedzinie i to na niej spoczywa ciężar wyjasnienia cech produktu i ewentulanych zmian do niego wprowadzonych !!
Tak wiec mówienie, że to wina klienta, bo on powinien wiedziec co zamówieł i jakie w miedzyczasie zaszły w danym produkcie zmiany jest totalnym nieporozumieniem i obnoszeniem sie nie tylko z nieznajomościa prawa ale także KULTURY !!!
Komentarz